laatste nieuwsbrieven
Wil je als onderwijsmarketeer een zo hoog mogelijke instroom van goed gemotiveerde en gekwalificeerde scholieren of studenten? Of wil je een open dag promoten voor jouw onderwijsinstelling of voor een specifieke opleiding? Qompas biedt je hiervoor concrete offline en online marketingoplossingen die stuk voor stuk zijn toegespitst op de fase waarin jouw doelgroep zich bevindt binnen de talent journey.
Qompas helpt je de instroom in bachelor- en masteropleidingen op een structurele manier te verbeteren, op zowel de lange als korte termijn. Dit doen we door marketingactiviteiten in te zetten waarmee je altijd op het juiste moment zichtbaar bent bij een relevante groep jongeren.
Bekendheid voor je voorlichtingsactiviteiten zoals open dagen, meeloopdagen en proefstudeerdagen creëren we door tijden het oriëntatieproces zichtbaar te zijn. Je open dagen breng je extra onder de aandacht door ze te promoten via onze keuzeplatforms, open dagenposter en nieuwsbrieven naar jongeren.
Qompas volgt studie- en masterkiezers in elke fase van hun onderwijsloopbaan. Door onze marketingoplossingen hier perfect op te laten aansluiten, bereiken we het juiste talent op het juiste moment met het juiste aanbod.
Op basis van data over ruim 850.000 scholieren en studenten biedt Qompas advies en ondersteuning bij elke stap in het marketingproces. Van positionering en doelgroepselectie tot het ontwikkelen van je campagnestrategie en wervingsboodschap.