Een onderbouwde strategie opstellen

De volgende stap is het bepalen van je campagnestrategie: wat zijn de relevante touchpoints in het oriëntatieproces van je doelgroep en met welke middelen en content ga je je wervingsboodschap verspreiden? Met onze funnel approach brengen we dit alles samen om de kwalitatieve instroom voor je voorlichtingsactiviteiten en opleidingen te vergroten.

Doe ook de andere stappen

Qompas biedt advies en ondersteuning bij elke stap in het marketingproces. Dit doen we op basis van inzichten uit ons kenniscentrum over het studiekeuzegedrag van ruim 850.000 scholieren en studenten.

De talent journey als rode draad

Qompas volgt studie- en masterkiezers in elke fase van hun onderwijsloopbaan. Door onze marketingoplossingen hier perfect op te laten aansluiten, bereiken we het juiste talent op het juiste moment met het juiste aanbod.

Ontdek ook onze pasklare marketing­oplos­singen

Qompas biedt je een aantal concrete oplossingen op het gebied van promotie en instroomverbetering. Deze marketingactiviteiten zijn altijd toegespitst op de fase waarin jouw doelgroep zich bevindt binnen de talent journey.

Meer onderzoek nodig?

Wil je meer onderbouwing of informatie over wat je doelgroep drijft of wat jouw positie is in de markt? Maak dan gebruik van onze aanvullende onderzoeksmogelijkheden.