Sollicitant staat op het punt aangenomen te worden bij Qompas
Vacature

Medewerker klantenservice / helpdesk (32-40u/w)

Gepubliceerd op 21 oktober 2024
Deadline: 30 november 2024

Op zoek naar een brede startersfunctie met maatschappelijk nut, waar je veel kunt leren? Word medewerker klantenservice bij Qompas.

Op zoek naar een brede startersfunctie met maatschappelijk nut, waar je veel kunt leren? Word medewerker klantenservice bij Qompas.

Wat ga je doen?

In de functie van medewerker klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en ondersteun je daarnaast bij allerlei projecten. Wie zijn onze klanten? Dat zijn alle gebruikers van de lesmethodes die Qompas zelf ontwikkelt. Een groot deel van de middelbare scholen in Nederland maakt gebruik van deze lesmethodes, en daar zijn we best trots op!

  • Leerlingen, mentoren en decanen nemen telefonisch, per e-mail en via WhatsApp contact met je op voor de meest uiteenlopende vragen; van het niet kunnen inloggen tot een inhoudelijk advies, jij helpt ze weer op weg.

  • Is het wat rustiger? Dan zijn er allerlei projecten waarbij we jouw hulp goed bij kunnen gebruiken. Welke projecten dat precies zijn, hangt helemaal af van waar we op dat moment druk mee zijn. Voor jou in ieder geval de ideale kans is om veel verschillende afdelingen en werkzaamheden te leren kennen en je eigen kennis te verbreden.

  • Samen met Tess, Shirley en Thomas beman je onze supportafdeling en zorg je dat onze klanten uitstekend worden geholpen.

Tess over haar functie

‘’Het werken op de Support afdeling is geen enkele dag hetzelfde. Elke dag kom je voor nieuwe vragen en uitdagingen te staan, waarin je de vrijheid krijgt deze zelf op te lossen en op zoek te gaan naar het juiste antwoord. Het uiteindelijke doel is om de gebruiker weer op weg te helpen, daar gaan wij best ver voor. We vinden het erg belangrijk om hoge service te verlenen. Binnen deze functie leer je ook veel wat collega’s van andere afdelingen doen, waardoor je kan leren wat je eventueel leuk zou vinden als vervolgstap binnen Qompas!’’

Jij neemt met je mee...

Je wordt er blij van als je mensen verder kunt helpen, of het nou gaat om klanten of collega’s, en wil graag werkervaring op doen binnen een commerciële werkomgeving.

  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau.

  • Enige stage- of werkervaring in een klantgerichte functie is een pré.

  • Je bent communicatief vaardig en legt makkelijk contact.

  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands.

  • Je kan makkelijk schakelen tussen verschillende werkzaamheden tijdens piekmomenten.

  • Je kunt goed overweg met de computer en maakt je nieuwe systemen snel eigen.

  • Je bent een leuke collega 😉.

Dit krijg je van ons

Je wordt onderdeel van een team met enthousiaste collega’s van wie je veel kunt leren. Je werkt minimaal een jaar in deze functie. Afhankelijk van jouw inzet, achtergrond en ambities zijn er op termijn doorgroeimogelijkheden binnen Qompas, denk bijvoorbeeld aan het ontwikkelen van lesmateriaal of een commerciële adviesfunctie. Hierdoor treed jij misschien wel in dezelfde voetsporen als Roy en Lars. Beide doorgegroeid vanuit dezelfde functie waar jij misschien wel mee gaat starten. Op termijn zoeken wij graag samen naar jouw misschien nog wel onbekende talent!

  • Een startsalaris tussen de €2467,- en €2650,- bruto per maand op basis van 40 uur en afhankelijk van kennis en ervaring.

  • Wij zoeken iemand die beschikbaar is vanaf januari 2025, eventueel is later bespreekbaar.

  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband en 8% vakantiegeld.

  • De mogelijkheid om tot 5 extra vakantiedagen te kopen.

  • Direct een contract voor onbepaalde tijd.

  • Een reiskostenvergoeding per km of een volledige vergoeding als je met het OV reist.

  • Een pensioenbijdrage van 6% die volledig wordt betaald door de werkgever.

  • Toegang tot meer dan 150 online trainingen via Goodhabitz.

  • De mogelijkheid om tegen gunstige voorwaarden een fiets te leasen.

  • Doorgroeimogelijkheden, o.a. naar de rol van coördinator klantenservice.

  • Een fijne werkplek dichtbij het centrum van Leiden, naast een station en met gratis parkeergelegenheid.

  • Een prettige, informele werksfeer waarbij je bij iedereen naar binnen kunt lopen met vragen.

  • Borrels in overvloed, een potje darten of een rondje hardlopen met collega’s. Voor wie wil, activiteiten genoeg!

  • Last but not least: een superleuk team!

 

Aan het werk!

Leuk! Wij ontvangen graag jouw cv en motivatie. Heb je eerst nog vragen over de functie? Je bereikt ons per mail via recruitment@lyceo.nl app of bel naar Ellen Luijben (recruiter) op 06-13341649.

Qompas is onderdeel van Lyceo BV.